האיחוד האירופי טיימס

ל חקיין צ'פלין מטורף
ומעריציו הגדולים ביותר

נאציזם
אייקון nazi.svg
ראשית כטרגדיה
לאחר מכן כמו פארסה

ה האיחוד האירופי טיימס הוא אתר 'חדשות' המציג מוחלט ניאו נאצים בולמים.


זה בהחלט נראה החלק. יש לו הרבה פרסום מיינסטרים המוגש על ידי ContextWeb, יש לו נושא וורדפרס נחמד , ומאמריו בנושא ברק אובמה נקשרו באופן נרחב על ידי מסיבת תה בלוגים, ככל הנראה שמחים למצוא אתר חדשות התומך בחלק מדעותיהם. הכל סטנדרטי עבור אתר חדשות ליברטריאני או רפובליקני.

עם זאת, לאחר בחינה מדוקדקת, זה לא יותר ממצה של סיפורי חדשות שמצייר שחורים, היספנים ויהודים באור רע. מעבר לכך, זהו בלוג ימין קיצוני לא נעים במיוחד עם תקני המידע של InfoWars . הדיווח, ללא יוצא מן הכלל, אינו מקצועי בצורה מזעזעת.

תוכן

קַנָאוּת

דוגמאות ל שנאת זרים , אנטישמי ו גִזעָן הטיה בשפע. שימו לב, למשל, כמה כותרות מאמרים מצביעות שלא לצורך על האתניות של אנשים שהואשמו בביצוע פשעים. שימו לב גם לכמות העצומה של מאמרים הנוגעים לישראל או לעם היהודי בכלל. הטיה נוספת? הנה, יש עומס של התנשאות אובמה שטותית.

תאוריות קונספירציה

בנוסף לשנאת הזרים המשתוללת, האיחוד האירופי טיימס חודר עמוק יש נייר שֶׁטַח. לדוגמא, היא מפרסמת באופן קבוע מחדש את 'הדיווחים' המצחיקים של ' סורחה פאל ', מה שאומר שהוא מנויים (כְּלוֹמַר, בתשלום) עבור עדכון Sorcha Faal, או קרוב למקור המקורי. אם אתה רואה כותרת שהיא באמת 'שם בחוץ' (למשל,מבחן נשק רעידת האדמה בארה'ב נכשל שוב, הורס את העיר ניו זילנד), גלול לתחתית והסתכל בקישור 'מקור'. אם זה מצביע עלwhatdoesitmean.com, זו עבודת היד של 'סורחה'. (מאמר זה מכיל גם כישלון מחקרי מאסיבי - הוא מצטט את פיקוד כוחות החלל הרוסיים (VKS) כמקורו, אך הקישור 'VKS' מוביל לאתר של חברת תעשייה רוסית, VKS.ru !) ה- EUTimes גם פרסם מחדש חומר מ פרבדה באינטרנט , אתר אחר המוקדש לתיאוריות קונספירציה, כמו מאמר משנת 2010 על חלליות חייזריות שתוקפות את כדור הארץ 2012 . לא ברור אם הם באמת מאמינים לדברים האלה או שהם פשוט חושבים שקוראיהם הם מטומטמים.


אֵירוֹפִּי?

עבור אתר חדשות כביכול אירופאי או איחוד אירופי, מעניין לראות לכמה מהסיפורים אין שום קשר אֵירוֹפָּה , שלא לדבר על ה האיחוד האירופאי , אלא במקום זאת לדווח על עניינים אמריקאים (ראה מזימה של אובמה הנ'ל). אם הכותרת לא הספיקה, המדור אודות האתר אינו מציע מידע קונקרטי כלל. אין רשימת עובדים, אין כתובת, אין היסטוריה, שום דבר. מה זהעושהלעשות הוא לטעון שהחרא הזה של אתר הוא עיתון בינלאומי מבוסס באירופה [דגש הוסף] עם סניפים מבצעיים באמריקה ובקנדה '. שם הדומיין למעשה לא רשום באירופה, אלא באמצעות שירות proxy דומיין בפנמה.



אם לוקחים בחשבון את כל האמור לעיל, השתייכותם הפוליטית (ואכן המיקום הגאוגרפי) של יוצרי האתר אולי אינה מפתיעה. אה, והם בשמחה 'מצטטים' דוכס דוד .